Aktivace nových předplatných
Během trvání smlouvy můžete kdykoliv:
- aktivovat přes samoobslužný portál nové předplatné s vlastním termínem výročí,
- nebo přes podporu aktivovat nové předplatné, které bude mít termínem výročí shodný s vašimi stávajícími předplatnými.
Aktivace nových služeb
V průběhu trvání smlouvy můžete kdykoliv:
- aktivovat nové služby Konica Minolta související s službami Microsoft
- objednat řešení Konica Minolta související s službami Microsoft.
Navyšování počtu služeb v předplatném
Počet služeb lze kdykoliv navyšovat, přičemž u služeb označených jako „Business“ platí limit 300 licencí. Pokud tento počet překročíte, je nutné bez odkladu přejít na služby z kategorie „Enterprise“ (označené jako „E“ nebo „Enterprise“). Podrobnosti naleznete v podmínkách používání společnosti Microsoft.
Upgrade licencí do jiného předplatného
Během trvání smlouvy můžete kdykoliv přes podporu upgradovat služby v předplatném na vyšší verzi.
Pokud upgradujete všechny služby v předplatném, původní verze se okamžitě zruší a nebude už nikdy obnovitelná.
Využití smluvní podpory
Oprávněná osoba může kdykoliv během trvání smlouvy kontaktovat podporu. Pokud lze požadavek vyřešit v rámci udělených oprávnění (GDAP) nebo je nutný zásah Micsrosoftu, podpora se o vyřešení postará dle dohodnutých podmínek.
Využití podpory nad rámec smluvní podpory
- Oprávněná osoba může kdykoliv kontaktovat podporu.
- Pokud nelze požadavek vyřešit v rámci aktuálních oprávnění, musí globální administrátor udělit potřebné oprávnění dočasně.
- Jestliže se jedná o požadavek nad rámec nasmlouvaných parametrů a jsou nastaveny podmínky pro jeho řešení, bude tento zásah zpoplatněn podle aktuálního ceníku podpory.