Váš spolehlivý partner, na kterého se můžete kdykoliv obrátit. Jsme tu pro vaše dotazy i požadavky a vždy vám rádi pomůžeme.
Jak zlepšujeme kvalitu služeb Microsoft
Dostupnost v lokálním jazyce
Nemusíte znát cizí řeč ani přesné technické pojmy, jsme tu pro vás ve vašem jazyce.
Podpora po celé EU
Jsme dostupní po celé EU a UK s jednotnou kvalitou služeb díky rozsáhlé síti Konica Minolta.
Klíčový partner Microsoft
Konica Minolta je globálním klíčovým partnerem společnosti Microsoft s nejvyšší úrovní podpory.
Znalosti
Kdykoliv je vám k dispozici tým specialistů pro podporu Microsoft technologií.
Máme rozsáhlou síť certifikovaných specialistů na všechny oblasti služeb Microsoft
- od licenčních poradců až po specializované administrátory a vývojáře.
V rámci technické podpory k Microsoft 365 a případného vývoje v rámci Power Platform poskytujeme zejména následující služby:
Centrum podpory k Microsoft 365
- Nabízíme přístup k helpdesku a garantované SLA dle zvoleného plánu podpory
- Řešení drobných a běžných požadavků
- Zajistíme roli tzv. sekundárního administrátora Microsoft 365
- Pravidelné konzultace a optimalizace licencí a nastavení (na základě analýz)
Self-service portál k Microsoft 365
Nástroj pro správu a management předplatných cloudových služeb společnosti Microsoft.
Správa tenantu / Managed services
Vzdálený monitoring, správa a zabezpečení identit, koncových zařízení a oprávnění.
Aplikační podpora námi dodaných řešení
Podpora a rozvoj řešení vytvořených
v Microsoft 365 a Power Platform.
Podpora při vašem vlastním vývoji v rámci
Power Platform a pokročilé customizaci Microsoft 365.
Úrovně podpory
Podpora Basic
Je vhodná pro velké firmy s vlastními týmy IT specialistů certifikovaných na Microsoft technologie. V rámci podpory Basic jsou naši specialisté dostupní na vyžádání a pro konkrétní zásahy je nutné oprávnění k přístupu (GDAP).
Podpora Standard
Ideální pro firmy, které potřebují partnera pro proaktivní pomoc s IT provozem. V rámci služby se počítá s přímým kontaktem a řešením menších požadavků na asistenci nebo informace. Volitelně lze zajistit i částečné zastoupení administrátora
v klíčových situacích. Pro nejvyužívanější služby Microsoft má tým Konica Minolta oprávnění, aby zajistili zásah v co nejkratším čase.
Podpora Premium
Tato podpora je určena pro firmy, které potřebují plnou proaktivní pomoc a pokrytí specializovaných rolí. Dodáváme podklady pro kvalifikovaná rozhodnutí, aniž by musel být odpovědný manažer IT odborníkem. Tato podpora zahrnuje i přehled bezpečnosti na vyšší úrovni.
Související služby a doplňkové moduly
Executive Review
Služba poskytuje pravidelné hodnocení provozu Microsoft 365 pro vedení firmy, založené na datech z nástrojů jako Admin centrum, Lighthouse nebo ServiceNow.
M365 Online Backup (user account)
Cloudové zálohování pro Microsoft 365 zajišťuje bezpečné uložení dat s neomezeným online úložištěm, aby uživatelé měli jistotu, že jejich data jsou chráněna.
Intrusion Patrol (identity management)
Poskytuje nepřetržitý monitoring a ochranu uživatelských účtů pro bezpečné a moderní pracovní prostředí. Je základem pro zvýšení odolnosti firmy proti kybernetickým hrozbám podle evropských regulací.
Endpoint Management (server, workstation)
Spravovaný server zajišťuje správu a podporu Windows serverů, notebooků a PC. Služba zahrnuje aktualizace, bezpečnostní záplaty, monitorování a vzdálenou správu, aby zařízení vašich zaměstnanců fungovala stabilně a bezpečně.
Základní parametry podpory
Praktické odkazy
Přístup do ticket systému Service Now
Adresa umístění aplikace:
https://service.konicaminolta.eu/csm
Přístupy do aplikace vznikají s podpisem příslušné smlouvy. V případě ztráty přístupových údajů se obraťte na svého obchodního zástupce, nebo na adresu
U2FsdGVkX198Ax93IKbSiEL754tGW952l7/Ut2tKqZen3epDi0es6SwhK5sOF5nW
Přístup do samoobslužného systému pro průběžné doobjednání licencí
CZ:
https://kmb-cz.mycloudportal.net/
SK:
https://kmb-sk.mycloudportal.net/
Přístup do aplikace je udělen po podpisu smlouvy, která zahrnuje odpovídající úroveň podpory. V případě ztráty přístupových údajů se obraťte na svého obchodního zástupce, nebo na adresu
U2FsdGVkX19jqcozHJOICtmG1zlS3ttOfg1P4CtxCPlWtVzCwcEGcyKx0EjZYzK4
Podpora služeb Microsoft 365
Zlepšete správu svého IT prostředí s podporou Microsoft 365 od Konica Minolta!
Nabízíme širokou škálu služeb pro bezpečnost, produktivitu a správu, s odbornou pomocí našich specialistů. Naši techničtí specialisté na úrovních L2 a L3 vám poskytnou rychlou a odbornou pomoc s každodenními i speciálními požadavky.
Optimalizujte své IT a zvyšte efektivitu své firmy!