Váš spolehlivý partner, na kterého se můžete kdykoliv obrátit. Jsme tu pro vaše dotazy i požadavky a vždy vám rádi pomůžeme.

Jak zlepšujeme kvalitu služeb Microsoft



Dostupnost v lokálním jazyce

Nemusíte znát cizí řeč ani přesné technické pojmy, jsme tu pro vás ve vašem jazyce.

Podpora po celé EU

Jsme dostupní po celé EU a UK s jednotnou kvalitou služeb díky rozsáhlé síti Konica Minolta.

Klíčový partner Microsoft

Konica Minolta je globálním klíčovým partnerem společnosti Microsoft s nejvyšší úrovní podpory.

Znalosti

Kdykoliv je vám k dispozici tým specialistů pro podporu Microsoft technologií.

Máme rozsáhlou síť certifikovaných specialistů na všechny oblasti služeb Microsoft

- od licenčních poradců až po specializované administrátory a vývojáře.

V rámci technické podpory k Microsoft 365 
a případného vývoje v rámci Power Platform poskytujeme zejména následující služby:

Centrum podpory k Microsoft 365

  • Nabízíme přístup k helpdesku a garantované SLA dle zvoleného plánu podpory
  • Řešení drobných a běžných požadavků
  • Zajistíme roli tzv. sekundárního administrátora Microsoft 365
  • Pravidelné konzultace a optimalizace licencí a nastavení 
(na základě analýz) 

Self-service portál k Microsoft 365

Nástroj pro správu a management předplatných cloudových služeb společnosti Microsoft.

Správa tenantu / Managed services

Vzdálený monitoring, správa a zabezpečení identit, koncových zařízení a oprávnění.

Aplikační podpora námi dodaných řešení

Podpora a rozvoj řešení vytvořených 
v Microsoft 365 a Power Platform.

Podpora při vašem vlastním vývoji v rámci 
Power Platform a pokročilé customizaci Microsoft 365.

Úrovně podpory



Podpora Basic

Je vhodná pro velké firmy s vlastními týmy IT specialistů certifikovaných na Microsoft technologie. V rámci podpory Basic jsou naši specialisté dostupní na vyžádání a pro konkrétní zásahy je nutné oprávnění k přístupu (GDAP). 

Podpora Standard

Ideální pro firmy, které potřebují partnera pro proaktivní pomoc s IT provozem. V rámci služby se počítá s přímým kontaktem a řešením menších požadavků na asistenci nebo informace. Volitelně lze zajistit i částečné zastoupení administrátora 
v klíčových situacích. Pro nejvyužívanější služby Microsoft má tým Konica Minolta oprávnění, aby zajistili zásah v co nejkratším čase. 
Podpora Premium

Tato podpora je určena pro firmy, které potřebují plnou proaktivní pomoc a pokrytí specializovaných rolí. Dodáváme podklady pro kvalifikovaná rozhodnutí, aniž by musel být odpovědný manažer IT odborníkem. Tato podpora zahrnuje i přehled bezpečnosti na vyšší úrovni.

Související služby a doplňkové moduly



Executive Review 

Služba poskytuje pravidelné hodnocení provozu Microsoft 365 pro vedení firmy, založené na datech z nástrojů jako Admin centrum, Lighthouse nebo ServiceNow.

M365 Online Backup (user account)

Cloudové zálohování pro Microsoft 365 zajišťuje bezpečné uložení dat s neomezeným online úložištěm, aby uživatelé měli jistotu, že jejich data jsou chráněna.

Intrusion Patrol (identity management)

Poskytuje nepřetržitý monitoring a ochranu uživatelských účtů pro bezpečné a moderní pracovní prostředí. Je základem pro zvýšení odolnosti firmy proti kybernetickým hrozbám podle evropských regulací.

Endpoint Management (server, workstation)

Spravovaný server zajišťuje správu a podporu Windows serverů, notebooků a PC. Služba zahrnuje aktualizace, bezpečnostní záplaty, monitorování a vzdálenou správu, aby zařízení vašich zaměstnanců fungovala stabilně a bezpečně.

Základní parametry podpory

Praktické odkazy

Přístup do ticket systému Service Now 

Adresa umístění aplikace:


https://service.konicaminolta.eu/csm

Přístupy do aplikace vznikají s podpisem příslušné smlouvy. V případě ztráty přístupových údajů se obraťte na svého obchodního zástupce, nebo na adresu
U2FsdGVkX198Ax93IKbSiEL754tGW952l7/Ut2tKqZen3epDi0es6SwhK5sOF5nW

Přístup do samoobslužného systému pro průběžné doobjednání licencí 

CZ:
https://kmb-cz.mycloudportal.net/

SK:
https://kmb-sk.mycloudportal.net/

Přístup do aplikace je udělen po podpisu smlouvy, která zahrnuje odpovídající úroveň podpory. V případě ztráty přístupových údajů se obraťte na svého obchodního zástupce, nebo na adresu
U2FsdGVkX19jqcozHJOICtmG1zlS3ttOfg1P4CtxCPlWtVzCwcEGcyKx0EjZYzK4

Podpora služeb Microsoft 365

Zlepšete správu svého IT prostředí s podporou Microsoft 365 
od Konica Minolta! 

Nabízíme širokou škálu služeb pro bezpečnost, produktivitu a správu, 
s odbornou pomocí našich specialistů. Naši techničtí specialisté na úrovních L2 a L3 vám poskytnou rychlou a odbornou pomoc 
s každodenními i speciálními požadavky.

Optimalizujte své IT a zvyšte efektivitu své firmy!

Spojte se s námi a probereme vše, co vás zajímá. Konzultace je zdarma, tak neváhejte a dejte nám o sobě vědět!