Zajišťuje automatickou komunikaci mezi vašimi zařízeními a servisním centrem Konica Minolta pro účely proaktivního servisu a dodávek spotřebního materiálu dle smluvní úrovně služeb ePRO.
Služba ePRO vám přináší revoluční způsob správy tiskových zařízení. Díky bezpečnému propojení vašeho zařízení s naším servisním centrem zajistíme automatické monitorování stavu tiskárny, rychlé hlášení závad a pravidelné dodávky spotřebního materiálu. Vaši zaměstnanci se tak mohou plně soustředit na svou práci, zatímco my se postaráme o bezproblémový chod vašeho tiskového zařízení. S ePRO šetříte čas, finance a zajišťujete maximální efektivitu provozu.
Řešení ePRO (CS Remote Care) zajišťuje nejmodernější komunikaci typu stroj-stroj (M2M) mezi tiskárnami a multifunkcemi bizhub a servisním centrem Konica Minolta. Vzdálené připojení umožňuje přenášet veškerá odpovídající systémová data v reálném čase, čímž včasně informuje servisní centrum o běžné údržbě nebo jakémkoli jiném vyžadovaném zásahu, například k odstranění technického problému.
Vzdálená komunikace umožňuje spouštět automatizované služby, jako je dodávka spotřebního materiálu, a provádět úkoly na dálku, včetně takových služeb, jako jsou aktualizace firmwaru a úprava nastavení zařízení. Prostřednictvím vzdáleného panelu lze koncovým uživatelům poskytovat na dálku rady a pokyny. Webový portál také obsahuje grafické a uživatelsky přívětivé webové rozhraní s informacemi o stavu zařízení a sekcí pro poskytování zpráv.
Výhody ePRO
1. Automatické dodávky spotřebního materiálu
Služba ePRO zašle požadavek a my zásobu doplníme. Vaši zaměstnanci nebudou muset trávit ani minutu kontrolou, zda v zařízení nedochází toner či jiný spotřební materiál.
2. Automatické detailní hlášení servisního požadavku
Výskyt závady ePRO okamžitě odhalí a odešle na servisní centrum včetně přesné identifikace zařízení, popisu problému a označení chybového kódu.
3. Snadné a přesné odečty počítadel pro pravidelné vyúčtování
ePRO vám ušetří čas i finance při přípravě podkladů pro měsíční fakturaci. Pomocí vzdálené správy si přesná data pro vyúčtování získáme sami. Chyby a překlepy jsou tímto vyloučeny.
ePRO Light | ePRO Basic | ePRO Smart | ePRO Comfort | ePRO Max | |
---|---|---|---|---|---|
Možnost nastavení stroje na dálku | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Automatický odpočet počítadel | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Automatické zasílání požadavků na servisní zásah | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |
Potvrzení požadavků | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |
Automatické zařazení zakázky do systému při nahlášení na servisní zásah | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |
Automatické dodávky základního spotřebního materiálu | ✓ | ✓ | ✓ | ||
Informování uživatele o vzniku požadavku na dodávku spotřebního materiálu | ✓ | ✓ | ✓ | ||
Preventivní dodávky opotřebovaných náhradních dílů | ✓ | ✓ | |||
Reakce na zvýšené množství záseků v kritických částích produkčního zařízení | ✓ | ✓ | |||
Preventivní dodávky ostatních náhradních dílů | ✓ | ✓ | |||
Zpětný odběr použitého spotřebního materiálu | ✓ |
Jednoduché a efektivní řešení pro správu tisku pomocí CS Remote Care
Monitorování
- Zabezpečené připojení
- Jednosměrná/obousměrná komunikace GPRS modemem nebo přes https
- Sběr dat snímačů z produkčních tiskových zařízení a jejich další analýza
Centralizace
- Pro většinu komunikačních metod není vyžadována žádná instalace
Nastavení zařízení
- Servisní nabídky
- Vzdálená aktualizace firmwaru
- Vzdálená podpora