• SLUŽBA ePRO

    Automatizace správy tiskových zařízení

    ePRO

Zajišťuje automatickou komunikaci mezi vašimi zařízeními a servisním centrem Konica Minolta pro účely proaktivního servisu a dodávek spotřebního materiálu dle smluvní úrovně služeb ePRO.

Služba ePRO vám přináší revoluční způsob správy tiskových zařízení. Díky bezpečnému propojení vašeho zařízení s naším servisním centrem zajistíme automatické monitorování stavu tiskárny, rychlé hlášení závad a pravidelné dodávky spotřebního materiálu. Vaši zaměstnanci se tak mohou plně soustředit na svou práci, zatímco my se postaráme o bezproblémový chod vašeho tiskového zařízení. S ePRO šetříte čas, finance a zajišťujete maximální efektivitu provozu.

Řešení ePRO (CS Remote Care) zajišťuje nejmodernější komunikaci typu stroj-stroj (M2M) mezi tiskárnami a multifunkcemi bizhub a servisním centrem Konica Minolta. Vzdálené připojení umožňuje přenášet veškerá odpovídající systémová data v reálném čase, čímž včasně informuje servisní centrum o běžné údržbě nebo jakémkoli jiném vyžadovaném zásahu, například k odstranění technického problému.

Vzdálená komunikace umožňuje spouštět automatizované služby, jako je dodávka spotřebního materiálu, a provádět úkoly na dálku, včetně takových služeb, jako jsou aktualizace firmwaru a úprava nastavení zařízení. Prostřednictvím vzdáleného panelu lze koncovým uživatelům poskytovat na dálku rady a pokyny. Webový portál také obsahuje grafické a uživatelsky přívětivé webové rozhraní s informacemi o stavu zařízení a sekcí pro poskytování zpráv.

ePRO schema

Výhody ePRO

Service pack ikony (500 x 500 px) - 2025-03-05_dovoz_icon_500x500

1. Automatické dodávky spotřebního materiálu

Služba ePRO zašle požadavek a my zásobu doplníme. Vaši zaměstnanci nebudou muset trávit ani minutu kontrolou, zda v zařízení nedochází toner či jiný spotřební materiál.

Servis

2.  Automatické detailní hlášení servisního požadavku

Výskyt závady ePRO okamžitě odhalí a odešle na servisní centrum včetně přesné identifikace zařízení, popisu problému a označení chybového kódu. 

Počítadla

3. Snadné a přesné odečty počítadel pro pravidelné vyúčtování

ePRO vám ušetří čas i finance při přípravě podkladů pro měsíční fakturaci. Pomocí vzdálené správy si přesná data pro vyúčtování získáme sami. Chyby a překlepy jsou tímto vyloučeny. 

ePRO Light

ePRO Basic

ePRO Smart

ePRO Comfort

ePRO Max

Možnost nastavení stroje na dálku

Automatický odpočet počítadel

Automatické zasílání požadavků na servisní zásah

Potvrzení požadavků

Automatické zařazení zakázky do systému při nahlášení na servisní zásah

Automatické dodávky základního spotřebního materiálu

Informování uživatele o vzniku požadavku na dodávku spotřebního materiálu

Preventivní dodávky opotřebovaných náhradních dílů

Reakce na zvýšené množství záseků v kritických částích produkčního zařízení

Preventivní dodávky ostatních náhradních dílů

Zpětný odběr použitého spotřebního materiálu

Jednoduché a efektivní řešení pro správu tisku pomocí CS Remote Care

Monitorování

  • Zabezpečené připojení
  • Jednosměrná/obousměrná komunikace GPRS modemem nebo přes https
  • Sběr dat snímačů z produkčních tiskových zařízení a jejich další analýza

Centralizace

  • Pro většinu komunikačních metod není vyžadována žádná instalace

Nastavení zařízení

  • Servisní nabídky
  • Vzdálená aktualizace firmwaru
  • Vzdálená podpora

Stáhněte si brožuru služeb ePRO, založených na technologii CS Remote Care

Máte zájem o službu ePRO? Zanechte nám kontakt a my se vám co nejdříve ozveme.