Nástroj pro firemní komunikaci s automatizací a vícekanálovou distribucí
PReS Connect
Šablony
- Podpora přetahování (Drag & Drop)
- Individuální konfigurace dat
- Efektivní mapování dat
- Automatické nastavení a inline dokončování
- Plná kontrola nad tiskovými funkcemi a manipulací s papírem
Automatizovaná distribuce a dokončování
- Vysoce škálovatelný výkon
- Jednotný datový model
- Nástroj pro spolupráci
- Vylepšený uživatelský zážitek
Ruční zpracování rutinních úloh je zdlouhavé, náchylné k chybám a často zahrnuje komplikovanou distribuci. PReS Connect přináší řešení – umožňuje automatizovat tiskové procesy, eliminovat chyby a přizpůsobit komunikaci preferencím zákazníků. Díky optimalizovanému výstupu, podpoře šablon, přetahování, individuální konfiguraci dat a automatizované distribuci zefektivníte svou práci. Navíc nabízí plnou kontrolu nad tiskem, škálovatelný výkon a vylepšenou uživatelskou zkušenost, čímž posouvá firemní komunikaci na novou úroveň.