Zušlechťování
Smyslový zážitek dává komerčnímu tisku nový rozměr díky digitálnímu zušlechťování a lakování.
Tisk nemusí být jen inkoust na papíře. Díky zušlechťování se promění v jedinečný zážitek, který osloví smysly a přidá na hodnotě. Když zákazníci „cítí“ zprávy na obalu, je mnohem pravděpodobnější, že se ho dotknou, a ještě pravděpodobnější, že si produkt zakoupí.
Výzkumy ukazují, že smyslové zážitky z tisku zvyšují každodenní dopad značky a zapojení zákazníků o 70 %. Kupující jsou navíc ochotni zaplatit až o 89 % více za produkty s poutavým zušlechtěním. To jsou jen některá z mnoha dat, která potvrzují, proč smyslový zážitek z tisku dává komerčnímu tisku skutečný smysl. Zušlechťování tisku – včetně fólií a lakování – lze provádět inline na vybraných produkčních tiskárnách nebo offline pomocí specializovaných řešení pro zušlechťování tisku.
Díky novým technikám digitálního lakování od strategického partnera Konica Minolta, společnosti MGI, revolucionalizujeme odvětví pro koncové uživatele i přímé zákazníky. Tyto techniky umožňují vytvářet bodové nánosy laku, zvýrazňovat definované oblasti a přidávat 3D efekty.
Technologie MGI JETVARNISH 3D pomáhá zákazníkům využít lukrativní příležitosti na trhu tištěných produktů díky ultra-přesnému bodovému UV lakování na digitálních tiskárnách – s digitálními nebo ofsetovými originály – na různých substrátech, v dlouhých i krátkých sériích. Technologie umožňuje měnit tloušťku nánosu laku pro atraktivní tisk a zušlechťování, včetně reliéfních efektů s hmatatelnou hloubkou, která zvyšuje dopad komunikace díky speciálním efektům.
Digitální technologie lakování – včetně fóliování – je ideální pro širokou škálu aplikací, od knih, exkluzivních vizitek, luxusních pozvánek, obalů, POS materiálů až po mnoho dalších. Dnes se tyto efekty objevují v odvětvích osobní péče, potravin a cukrovinek, kosmetiky a dalších.
Brožura Igniting Print Possibilities
V dnešním světě, kde je „standardní“ produkce a komunikace často považována za nedostatečnou a zákazníci si mohou objednávat své produkty online a podle potřeby, si mediální průmysl nemůže dovolit zůstat pozadu. Zejména mladá generace zákazníků, poskytovatelů služeb a rozhodovatelů komunikuje novými způsoby, volí křížové mediální kampaně a využívá nejlepší možné komunikační kanály, které odpovídají jejich potřebám.