Kromě pravidelných schůzek je možné pomocí Microsoft Teams organizovat webináře nebo spravovat vybrané obchodní procesy. Doporučujeme ale používat i doprovodné aplikace vyvinuté třetími stranami, jako je Planner, Power Automate nebo Microsoft AppSource.

1. Správa objednávek

V Microsoft Teams lze nastavit jednoduchý pracovní postup správy objednávek. Vedoucí tohoto týmu zadá příchozí objednávky do vybraného seznamu, kde je uvidí všichni členové týmu, kteří mají k seznamu přístup. S Power Automate je každá objednávka automaticky přiřazena jednotlivému členovi týmu a je vytvořen úkol. Každý člen může nastavit termín, zadávat poznámky, definovat další úkoly. Relevantní témata pro celý tým mohou být diskutována ve společném kanálu, ke kterému má přístup každý.

2. Efektivní zpracovávání žádostí o zaměstnání

Žádný vhodný uchazeč o zaměstnání vám už neunikne. Pomocí Teams můžete celý proces výběru z uchazečů o zaměstnání zefektivnit. Přicházející žádosti lze automaticky odesílat z aplikace Outlook na zvolené e-mailové adresy. Pokud člen HR týmu začne požadavek zpracovávat, vytvoří úlohu v plánovači. O jednotlivých uchazečích si můžete ve One Note dělat poznámky. Je také možné pracovat s různými šablonami, kontrolním seznamem a výsledky pohovorů sdílet a upravovat s ostatními členy firmy. Po dokončení náboru může tým HR požádat kandidáty o zpětnou vazbu pomocí Microsoft Forms.

3. Vytváření pracovních plánů

Mnoho společností dodnes plánuje pracovní směny na papíře. Dnes to již není nutné. Pomocí Microsoft Shift mohou manažeři oddělení vytvářet plány, pracovní směny a přiřazovat k nim zaměstnance. Každý zaměstnanec je přes svůj MMicrosoft Teams účet upozorněn na svůj pracovní plán, změny a zpětnou vazbu. Microsoft Shifts lze také použít pro plánování kancelářských úkonů, úředních hodin a dalších opakujících se činností.

4. Dokumentování škod na budovách

Aplikace vyvinutá pro tento účel umožňuje správci pořídit fotografii budovy ze svého mobilu a přímo zaslat zprávu o pojistné události. Toto je velice elegantním řešením v Microsoft Teams pro každého provozního pracovníka. Pracovní rozhraní je optimalizováno pro mobilní telefon a na jednotlivé události se dají připojit SharePoint, Outlook nebo Scheduler.

5. Zpracovávání objednávek přepravy

Ke zpracování objednávek přepravy stačí několik kliknutí. Stačí, aby projektoví manažeři nahráli Excel tabulku s potřebnými daty do Microsoft Teams. Následně Power Automate zkopíruje řádky do Dataverse for Teams. Toto řešení přináší výhody například v kamionové dopravě. Zaměstnanci, kteří nakládají zboží do kamionů mohou přes Power Automate na svých mobilech kontrolovat každou položku v seznamu. Po dokončení nakládky obdrží řidič na svém mobilním zařízení prostřednictvím chatu v Microsoft Teams zprávu, že vozidlo je připraveno k rozvozu, spolu s dodací adresou zákazníka a potvrzením, že může vyrazit.

Microsoft Teams má ale i své limity

Nezapomeňte, že Microsoft Teams má i své omezení např. v počtech týmů, členů v jednom týmu, anebo lidí připojených na online schůzkách.  
 
  • 250 - počet týmů vytvořených uživatelem
  • 200 - počet kanálů v týmu
  • 10 000 - počet členů v jednom týmu
  • 300 - počet osob na online schůzce
  • 15 GB - limit pro nahrávání souborů
Jak na Microsoft 365

Pro více informací o využití Microsoft 365 navštivte naše stránky.

Sdílet:

Ohodnoťte tento článek