Proč docházka Konica Minolta?
Docházkový systém Konica Minolta pomáhá klientům automatizovat rutinní práci při zpracování docházky. Kromě evidence příchodů a odchodů zaměstnanců poskytuje přehled jak samotným zaměstnancům, tak jejich nadřízeným. Kromě toho nabízí rozšířené možnosti exportu do mzdových systémů a šetří tak čas a finance více než stovkám firem a organizací v České republice a na Slovensku.
Jak si můžete Docházku zdarma vyzkoušet?

1. Krok – Přihlaste se do MarketPlace Konica Minolta
Přihlášení již existujícím účtem
Do aplikace MarketPlace se můžete
přihlásit účtem, který jste si vytvořili již
dříve.
Založení nového účtu
Pokud účet ještě nemáte, můžete
si jej založit.
Účet je potřeba následně aktivovat kliknutím
na odkaz, který Vám přijde na e-mail.

2. Krok – Nainstalujete si aplikaci docházka na zařízení
Stáhněte si aplikaci z MarketPlace
Přihlašte se na zařízení Konica Minolta v aplikaci Marketplace jako administrátor a vyhledejte aplikaci dochádzka v MarketPlace. Stáhněte si ji podobne jak to deláte s aplikaci na mobilu např. z Google Play nebo Appstoru. Aplikaci nainstalujte a můžete využívat.
Videonávod na instalaci Docházky
Jednoduchý kompletní video návod, jak aplikaci nainstalovat naleznete níže.
Proč si vyzkoušet Docházku od Konica Minolta?
Docházka je jednoduché řešení, ketré lze integrovat do multifunkčního zařízení. Nabízí možnosti plánování pracovní síly, konfigurace systému, uživatele a mnoho dalších. Docházku lze používat v českém, slovenském, anglickém či jiných evropských jazycích. Pro více informací můžete navštívit
Docházku na našem webu.
První docházkový systém na světě integrovaný do multifunkčního zařízení.
Plánování pracovní síly, konfigurace systému, schvalování, uživatelé, přístupová práva atd.
Exporty do mezd jsou importovány přímo do mzdového systému.
Systém je udržován v Českém, Slovenském, Anglickém a mnoha dalších evropských jazycích.