Investice do řešení docházkového systému vás nemusí vyjít vždy draze. Zvláště pokud již vlastníte multifunkční zařízení Konica Minolta. Všechno, co vám totiž stačí je panel multifunkčního zařízení. Systém je integrován do všech kompatibilních zařízení prostřednictvím "MarketPlace".

Elektronická docházka zefektivní práci účetních

Účetní instalací elektronické docházky opravdu potěšíte. Budou mít včas přesné a bezchybné podklady. Ty se jim automaticky importují do mzdového systému. Radost budou mít i vaši zaměstnanci. Odpadá jim práce spojená s vyplňováním výkazů.
To vše probíhá bez zdlouhavých instalací a nastavení, protože docházka funguje v cloudu. Automatické aktualizace, rychlé spuštění služby, okamžitý přístup k datům či automatické zálohování tvoří moderní řešení evidence docházky zaměstnanců v každé inovativní firmě, úřadu či organizaci.

Co vám tato změna přinese?

  • Unikátní přihlašování pomocí panelu multifunkčního zařízení.
  • Nastavení pracovních dob, přerušení, tarifních intervalů s následným exportem do mzdových systémů.
  • Přihlášení pomocí karty, PINu či otisku prstu nebo přes webové rozhraní.
  • Sledování denních či měsíčních přehledů v přehledných reportech.
  • Dostupnost systému kdykoliv a odkudkoliv.
  • Přívětivé a jednoduché uživatelské rozhraní.
  • Import dat z personálního systému a různé stupně oprávnění přístupů k datům.
  • Cloudové řešení – žádné starosti a nízké náklady.

Inspirujte se příkladem z praxe


V obci Mýtná na Slovensku pracovníci na aktivačních pracích evidují svou docházku prostřednictvím otisků prstů. Zaměstnanci obecního úřadu se zase přihlašují pomocí identifikačních karet na multifunkčním zařízení, které již používají pro tisk, kopírování a skenování. Konica Minolta přinesla obci moderní technologie, které vyřešily dlouhodobý problém s evidencí docházky.
VYZKOUŠEJTE SI ZDARMA APLIKACI DOCHÁZKA

Docházkový systém Konica Minolta pomáhá klientům automatizovat rutinní práci při zpracování docházky.

Sdílet:

Ohodnoťte tento článek